Goodbye Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Perfecte - WaarBenJij.nu Goodbye Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Perfecte - WaarBenJij.nu

Goodbye Athene

Door: Theseus de Perfecte

Blijf op de hoogte en volg Theseus

22 Januari 2016 | Griekenland, Athene

Yoo, Na een vetcoole ontmoeting met mijn vader (na 18 jaar), ga ik nu met nog 6 jongens en 7 meisje naar Kreta om tegen een of ander beest te vechten. Dit gebeurt iedere 9 jaar omdat mijn vader 18 jaar geleden zo slap was geweest tegenover koning Minos van Kreta. Nu denkt Kreta ook nog dat ze zo cool zijn met hun gewonnen oorlog en rare Mino-nog-wat. En als we de loopplank oplopen moet er ook nog zo'n gaar meisje vanaf vallen die weer gered moet worden. Ik stuur mijn slaaf er wel opaf, want anders worden mijn enorme spierballen opgebruikt aan zoiets onnuttigs.
See yah!!

Verslag uit: Griekenland, Athene

Theseus

Bruin haar Bruine ogen Sixpack aanwezig Zeer knap Heel sterk Scherpe kaaklijn Grote armspieren Geweldige lengte Snelle benen Kortom: Perfect

Actief sinds 22 Jan. 2016