On my way to Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Perfecte - WaarBenJij.nu On my way to Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Perfecte - WaarBenJij.nu

On my way to Athene

Door: Theseus de Perfecte

Blijf op de hoogte en volg Theseus

26 Januari 2016 | Griekenland, Athene

Yoo guys here I am again!
Moet ik weer op zo'n irritant schip zitten waar ik helemaal niks op kan. Alhoewel.. Ik laat wel lekker mn spierballen bruinworden. En mn sixpack natuurlijk. Gelukkig hoef ik nu niemand meer te redden en kan ik gerust Candy Crush spelen. Ik zit nu in zo'n irritant level. Echt tfoee ik kom helemaal niet meer verder Bleghh. En nu zijn die kindjes helemaal blij omdat ze weer terug naar pappie en mammie mogen en zitten ze de hele tijd te springen en te dansen. Echt zooo vervelend. Ik kan me helemaal niet meer concentreren op Candy Crush. Wheee. Gelukkig heb ik nu wel een jacuzzi zien te fixen en kan ik nu lekker mijn spiertjes laten ontspannen. Ook heb ik twee van die kindjes gedwongen om me met palmboombladeren koelte toe te wuifen. Super chill weetje. En net kwam er zo'n irritant kindje die bijna over me heen kotste door zijn zeeziekte. Echt wat een watje. Nja ik ga weer verder met Candy Crush..
See yah!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Theseus

Bruin haar Bruine ogen Sixpack aanwezig Zeer knap Heel sterk Scherpe kaaklijn Grote armspieren Geweldige lengte Snelle benen Kortom: Perfect

Actief sinds 22 Jan. 2016
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 1738

Voorgaande reizen:

22 Januari 1400 - 28 Januari 1400

Save the children!

Landen bezocht: