Kreta here we come! - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus Perfecte - WaarBenJij.nu Kreta here we come! - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus Perfecte - WaarBenJij.nu

Kreta here we come!

Blijf op de hoogte en volg Theseus

23 Januari 2016 | Griekenland, Kreta

Yoo, ik zit nu op de boot naar Kreta, en ik moet zeggen de luxe valt reuze tegen. Er is niet eens een jacuzzi aan boord. Waar moet ik nu mijn enorm gespierde lichaam laten ontspannen? Ook is er niet eens wifi. Ik weet niet of ik het hier wel overleef snik snik. Whatever als ik dood ga wordt ik toch een god. Zit ik hier nu ook nog met 7 van die kleine ukkie meisjes die me alleen maar lastig vallen. Bleghh. En dan ook nog van die 6 jongens ukkies die me de hele tijd na doen. Nja best begrijpelijk iedereen wil mij zijn right? En dan lig ik lekker te zonnen, valt er allemaal schaduw op me door dat stomme zwarte zeil. Yeah je hoort het goed een zwart zeil. Daddy zei dat dat was wegens "groot" verdriet. Wat nou groot verdriet? Ik ben die ukkies liever kwijt dan rijk. Oh no de captain zegt net dat er een storm aankomt. Daar heb ik echt geen zin in. Ik wou net lekker level 355 van candycrush spelen, nu moet ik allemaal van die irritante kleuters gaan redden
See yah!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kreta

Theseus

Bruin haar Bruine ogen Sixpack aanwezig Zeer knap Heel sterk Scherpe kaaklijn Grote armspieren Geweldige lengte Snelle benen Kortom: Perfect

Actief sinds 22 Jan. 2016
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 1751

Voorgaande reizen:

22 Januari 1400 - 28 Januari 1400

Save the children!

Landen bezocht: