Naxos sucks - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus Perfecte - WaarBenJij.nu Naxos sucks - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus Perfecte - WaarBenJij.nu

Naxos sucks

Door: Theseus de Perfect

Blijf op de hoogte en volg Theseus

25 Januari 2016 | Griekenland, Naxos

Yoo, Nu ik met Ariadne de Geweldige op Naxos verblijf kan ik eindelijk zorgen dat ik bij level 100 van Candy Crush ben. Maar gister toen ik ging slapen hoorde ik een merkwaardige stem. Echt vet Wow. De volgende ochtend was Ariadne de geweldige verdwenen en lag er alleen een briefje waarop stond dat ik van mezelf moest houden (dat doe ik al) en dat Ariadne bij Dionysos de dronkenlap was en dat zij nu lekker met elkaar gaan trouwen. Boeit mij wat. Ze was toch een lastpost. Nu weer eindelijk naar huis om pappie te zien hoe sterk ik ben.
See yah!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Naxos

Theseus

Bruin haar Bruine ogen Sixpack aanwezig Zeer knap Heel sterk Scherpe kaaklijn Grote armspieren Geweldige lengte Snelle benen Kortom: Perfect

Actief sinds 22 Jan. 2016
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 1744

Voorgaande reizen:

22 Januari 1400 - 28 Januari 1400

Save the children!

Landen bezocht: