Hello daddy (and Athene) - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Perfecte - WaarBenJij.nu Hello daddy (and Athene) - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Perfecte - WaarBenJij.nu

Hello daddy (and Athene)

Door: Theseus de Perfecte

Blijf op de hoogte en volg Theseus

27 Januari 2016 | Griekenland, Athene

Yoo, Nou ik kwam eindelijk thuis, blijkt het dat pappie van een rots is gesprongen omdat ik de zeilen was vergeten om te wisselen. Oepsie foutje. Nou ja, hij was toch een slappeling. Nu ben ik koning en heeft Athene wel een sterke, geweldige, perfecte koning. Ik ben BTW wel bij level 100 gekomen van Candy Crush. Een klein probleempje nu denken al die ouders van die kinderen dat ze van die geweldige kinderen hebben omdat ze heel huids zijn teruggekomen. Hallo ik was de geweldige die ze heeft bevrijd.
See yah!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Theseus

Bruin haar Bruine ogen Sixpack aanwezig Zeer knap Heel sterk Scherpe kaaklijn Grote armspieren Geweldige lengte Snelle benen Kortom: Perfect

Actief sinds 22 Jan. 2016
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 1747

Voorgaande reizen:

22 Januari 1400 - 28 Januari 1400

Save the children!

Landen bezocht: