Hello goodbye Minotaurus - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus Perfecte - WaarBenJij.nu Hello goodbye Minotaurus - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus Perfecte - WaarBenJij.nu

Hello goodbye Minotaurus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

24 Januari 2016 | Griekenland, Kreta

Yoo guys,
Here I am again. Ik ben nu net na de mega lange zeereis hier in kreta aangekomen. Ik ben gelukkig nu wel van die kleine ukkies verlost. Die zitten in zo'n kooi voor het labyrint. Hmm ik denk dat ik nog ff n tukkie ga doen en dan weer terug naar Athene. Oh kut ik moet die kindjes nog redden. Ah bah dat betekent dat ik dat lelijke beest in het labyrint moet gaan verslaan Nja. Omw Minotaurus

Oeff die Minotaurus was niet niks zeg. Een combi tussen een mens en een stier like is t leven niet al lastig genoeg? Nja hij is dus dood. En mijn vuist is blauw. Yeahh. Je hoort t goed ja ik heb hem met mn blote handen gedood. En dat bewijst natuurlijk dat ik een held ben. Hehe. Nadat ik t beest dood had geslagen moest ik natuurlijk ook uit t labyrint komen. Gelukkig had ik een bol rode dropveters bij me. Ja ik geef het toe ik ben verslaafd maar niet tegen pappie zeggen deal? Nja zo n super mooi meisje, die ook nog de prinses van Kreta is zei dat ik de rol naar haar toe moest gooien. Dus tja dat heb ik gedaan. Zonde van de dropveters. Snik snik. Nja toen ben ik de dropveter gaan volgen en was ik vanzelf buiten. Nu ga ik Ariadne aan mn vader showen en vragen of k met r mag trouwen. Nja ik ga weer candycrush spelen.,

See yah!